Thursday, April 14, 2011

fakta benar volume ONE .

1-kalau aku dah minat seseorang , aku akan selalu gelak sorang2 bila tengok gelagat dye walaupun bagi orang lain tak melawak kan . 

2-aku suke membuat keputusan terburu2 sebab aku tak reti nak buat keputusan tanpa rasa gopoh . *haaa paham tak ?

3-aku tak berapa minat makan ICE CREAM . jadi nanti kalau nak belanje aku makan kea , PLEASE u all's jangan tawar nak belanje makan ICE CREAM nescaya duit anda akan rugi TETAPI kalau ICE CREAM MALAYSIA yang 20$ tu , haaaaa faveret aku . beli satu lori untuk aku pun tak ape .

4-aku cepat migrain . kalau ramai orang pun aku tak boleh , panas pun tak boleh , cahaya terang pun tak boleh plus aku cepat rase pitam kalau cuaca panas . erm pitam tu ta de la sampai pengsan eeeeaaa . *okay , sila cakap aku lembik . 

5-aku kadang2 seorang yang hipokrit . haaaaa kejap cakap suke , kejap cakap tak . *sila mengumpat aku sekarang . terima kasih .

6-aku pelik kenapa semua wanita dalam dunia ney suka bila lelaki bagi bunga atau coklat . boleh tak kalau aku ade boyfriend then dye nak bagi hadiah dekat aku , aku nak HAIWAN . kan sweeeeettt ~ hahahaa *okay , saya normal lagi .

7-sebelom tidur , aku didodoikan dengan lagu2 . aku akan amek earphone then teros sumbat ke dalam telinga dan teros tekan Play pada music box hp aku sampai ke pagi . dah besar pun nak didodoikan . haha

8-boros duit ke jalan makanan adalah sikap aku . demi makanan yang aku nak , aku sanggup habis kan duit untuk beli . selalu nye perempuan simpan duit nak shopping tapi aku tak . aku shopping jugak tetapi shopping makanan . hahaa *sila cakap 'pelik' dekat aku .

9-aku seorang yang penyabar . *kenyataan 

10-gelak sudah menjadi sebahagian dari kehidupan harian aku . BUKTI nye , dulu cikgu HASLINA marah aku , aku still lagi senyum2 sampai nampak gigi gusi bagai sebab aku tak reti nak memberi reaksi serious dalam sesuatu perkare .

ade banyak lagi . tapi nanti continue part 2 punye . terima kasih daun keladi , nanti saya continue lagi . XD

Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment