Sunday, April 10, 2011

perjalanan kami

tadi awal pagi lagi dah bagon . cuaca mendung gile dengan angin kipas bersepoi2 mendodoi aku untuk teroskan perjalanan mimpi aku yang tak pernah ada kisah tamat nye . bile dah bangon , teros charge handphone . malam tu encik johar ade IM saya dekat FACEBOOK . dye cakap rindu nak lepak dekat mcd ramai2 . so aku pun decide la kalau ade kereta , aku gerak . dan alhamdulilah kereta ade dekat rumah . abg tak kua p mane2 . teros p mandi and siap . dah siap  call johar , tak angkat . haaiiihh =.= then call moon , tak dapat . call myra , tak angkat . puas aku fikir sape yang aku nak ajak lepak ney haaa . nak call farz , moon ckp p sunway dengan raff . nak call kyla , dye keje . then text cousin terbaik saya tnye dye dekat mane . nak jumpe IRFAN ! rinduu meyhh . tp malang nye dye dekat subang . alaahh nyirap . kuatkan hati call johar lagi . then dye angkat . terima kasih ye pagi2 dah buat aku sound kau . hahahaha . then dah kua , gerak rumah moon . SURPRISE ! hahaha moon membute ! amek kau . nampak air liur basi . hahaha ta de2 gurau2 jea  *gimik lebih . then pergi la lepak KFC serdang dengan moon , jo and iyka . tengah makan , akid telefon mintak tolong suruh amek dye . lepas makan g rumah akid then baru gerak putrajaya . pergi masjid besi ! huuuuu lawaaaaaaa ! suasana dye serious aman damai gile . rase nak tdoe jea dekat masjid tu . dengan suara burung berkicauan nye , dengan suara air berombak2 haaiiihh nak pergi lagi ! tak kire ! then lepas solat , balik rumah . abg sudah text nak gune kereta . haiihh kacau daun sajeee ~ here i have some picture dekat KFC tadi .


Source from syakaroh FACEBOOK .

Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment