Friday, August 5, 2011

UPS is OVER

ALHAMDULILAH , selesai sudah UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER 1 . keseluruhan nye , aku banyak cuai mase jawab soalan . tambah2 lagi paper math . cuai gile . banyak hilang markah , "Rasenye" . paper kimia pulak tak sempat nak buat . soalan yang dikeluarkan oleh pihak kementerian pelajaran untuk kimia , banyak kena berfikir dulu baru boleh jawab tapi mase tak cukup . dalam satu jam jea kena jawab 4 soalan yang banyak anak2 nye . paper akhir hari khamis hari tu , paling aku puas hati . insyaallah dapat markah yang terbaik untuk cover subjek lain . harap2 . habis jea UPS hari tu , teros tengok movie . marathon dari petang sampai malam . mcm dah habis final exam jea padahal baru UPS . haha abaikan . release tension memang mcm tu . jangan la tegor yeeehh . heee XD

hari jumaat hari yang paling aku suke . aku hanya ade 2 kelas jea . satu kuliah kimia satu lagi kelas english . tp selalu nye tyme kelas english ta belaja sangat . mcm tadi , Ummi mintak tolong satu kelas kire kan berapa ramai bekas pelajar MATRIK SELANGOR diterima masok U atau tak . kelas selalu tak sampai 2 jam macam tadi . pukol 9 start , pukol 10 habis dah . mane tak happy nye aku hari jumaat ney . boleh balik rumah awal . hehe lepas tu balik bilik . masing2 excited nak balik bilik sebab nak kemas baju then nak balik kampung masing2 . yelakan , dah 2 minggu tak balik , tu jadi  nye plus dekat matrik SELANGOR ney ramai budak2 SELANGOR dengan K.L jadi tak heran la kan kalau tiap2 minggu balik . hehe . hari ahad dah kena balik sane dah . tak nak balik . nanti dapat result UPS , mesti terok punye ! haiihhh harap2 okay .


Sebelom click X , jom layan lagu SUPER JUNIOR , MR.SIMPLE . heee XD lagu baru neeeyyy ~ suke gilak la . makin hensem mamat2 KOREA ney . haiiihh tergugat iman . LECTURER pesan , kalau nak anak2 kite putih , kena cari suami yang putih , jangan cari yang berkulih hitam2 manis atau pun gelap sebab kemungkinan kite nak dapat anak kulih cerah tersangat tipis peluang nye sebab kulit cerah sifat nye RECESSIVE . kalau tak tahu ape itu recessive , search google okay :) tak lupe juge , special thnx to ibu and ayah sebab minggu lepas tyme melawat aku dekat matrik , bawak makanan favourite akak . hee :) dan thnx to b'wan sebab sanggop amek dan hantar adik kesayangan dye ney keluar masok matrik tu tiap2 minggu . adik kesayangan aku pulak tak penat2 layan aku dekat rumah ney ha . sejak dah jaoh ney , bile berjumpe , makin sayang jugak kau dekat aku kan . hehehe lot of love for you guys la ! heee :D selamat membace GUYS :)
Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment