Thursday, November 10, 2011

the sound of humans

suara 1 : eh , sikit gile followers kau . *okay sabar .
suara 2 : ape barang tengok tutorial blog orang lain ? *okay aku tak kacau hidup kau pun plus aku bukak sekadar nak tengok benda2 baru jea . heelll yaahh .
suara 3 : ta lawa gile blog kau . tak berkembang . *pfffttt ape hal kau ney . blog aku , style aku la . aku tak suruh pun satu malaysia bace blog aku kan . aku nak simple , so whaaattt ? -,-

aku tak tahu kenape sekarang manusia nak buat blog semata2 nak ramai followers . ape kes kalau ramai followers tapi dorang tak bace pun post2 kau yang kau update kan . ade setengah orang tu , follow semua blog yang dia singgah sampai terlupa blog sape yang dia follow dan hanya nak mengharapkan orang lain follow dia balik ,  fooooorrrrr whhhaaaattt haaahhh ? honestly aku tak ade rase jeles langsung dengan followers ramai berjuta2 tu . sikit pun tarak tapi aku naik rimas orang2 yang seperti suara 1 , 2 , 3 and others sentiase cakap benda yang same . rrriiimmaasss boleh . aku ucapkan tahniah blogger2 yang hebak2 tapi please la , untuk certain2 orang yang macam diatas ney , wake up la . aduyaaii . ridiculous gile !

maaf , akak ter-over sikit tapi marah punye pasal , APE PUN TAK BOLEH

Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment