Friday, December 2, 2011

jiwa serabot

fuuuuhhhhh bukan setakat berhabok jea tapi dah berdaki dah pun blog aku ney haaa . bayangkan betapa lame nye aku dah ta update . seriously tak ade mase nak update post baru . hehe busy . okay , hari ney aku tergerak hati nak update tu pun sebab eeeeerrrrmmm ntah laaa . hahaha .


hari isnin ney result keluar . hanya Allah sahaja yang tahu betapa aku takot nye nak hadapi minggu depan . semua yang bernama seorang anak tak mahu kecewa kan ibu bapa masing2 dan itu lah aku takot sangat . aku takot kecewa kan ibu ayah . aku takot kena campak ke program 2 tahun , aku takot keputusan aku tak dapat melayak kan diri aku masok ke UPM , Universiti yang selama ney aku impi-impi kan dari kecil . Ya Allah , harap aku dapat keputusan yang bagos . Amin . 

malam tadi tdoe but then aku terjaga secara tibe2 . bilik sejuk gile . menggigil aku . aku tutup aircond lepas tu pakai kipas jea . bila bangun pagi , dada aku sakit gile . dah macam susah nak bernafas . yeeee mungkin asma . Alhamdulilah dah okay sikit selepas letak minyak bum . aku rase kena letak lagi ney . hehe . 

Homework semua tak siap lagi . bila pegang buku jea , aku teringat exam semester lepas . ape lah yang aku dapat . menyesal pun ade bile tak belaja betol2 . aku cuuuuaakk . okay gelabah , bye . doakan yang terbaik untuk aku semua :) 

Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment