Saturday, June 25, 2011

semakin hari semakin sukar

setiap hari aku menempuh dugaan yang berat untuk aku memikul seorang diri . aku tahu , semua ney baru bermula untuk menempuhi kejayaan satu hari nanti , insyaAllah . setiap cemuhan dan pandangan hina orang lain terhadap aku yang merupakan pelajar ambilan kedua di Matrikulasi Selangor , tetapi aku terima semua itu sebagai satu cabaran untuk aku dan menaikkan semangat aku lagi untuk teros belaja dan belaja lebih gigih . pada awal lagi aku masok , satu ape aku tak paham . tibe2 dah start quiz . cuba korang bayangkan , dengan otak korang ZERO tibe tibe nak jawab soalan MATH yang lagi terok dari Add math zaman sekolah dulu . dalam kelas , aku la paling terok markah quiz . haihhhh , malu yang teramat . Kimia pun aku jawab ape yang aku tahu . harap2 okay . dan minggu depan , ade quiz bio . aku kena dan mesti kena bace dan menghafal semua fakta2 yang ade dalam chapter 1 dan 2 . aku nak buktikan dekat lecturer aku , yang aku boleh . korang2 semua , doakan aku dapat result yang bagos eh .
Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment