Saturday, July 9, 2011

it is very long distance to through it

kenapa aku merasakan nak tunggu satu tahun ney lame ? kenapa setiap minggu aku nak balik rumah ? bukan kerana aku tak happy dengan kehidupan dekat sane , tapi entah la . kalau boleh , tiap2 hari aku nak balik rumah . setiap kali aku dengar tak boleh balik rumah hujung minggu , aku rase layu gile nak hadapi hari2 yang akan datang di KMS . aku rase tak bersemangat nak buat ape2 kerja pun . i need my family every second , days , years and forever . alhamdulilah , aku bersyukur sgt2 result quiz aku tak seterok mula2 aku masuk KMS . demi ibu ayah abg and nadya , aku akan berusaha sedaya upaya untuk capai kejayaan dekat KMS . izinkan aku balik setiap minggu boleh ? my family is my inspiration . that's all .
Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment