Friday, July 22, 2011

Semakin Hari Semakin Membaik

kehidupan aku di sana semakin membaik . aku makin selesa dengan suasana di Matrik , makin merasekan gembira semasa di bilik , semakin merasa kan diri aku makin rajin menziarahi Library di waktu malam dan yang paling penting semakin merasakan banyak demon dekat sane . haiihh dalam minggu ney jea , dah berapa ramai pelajar2 perempuan kena histeria la , nampak Pochong a.k.a GULA GULA la , mak cik KARIPAP datang melawat bilik la . haaaihhh naik seram aku dengan roomate gile aku (shida dan aliya) nak hadapi benda2 ney . semua stock penakot jea . asal nak pergi mandi kea , nak basoh baju kea , pinggan kea , mesti bertiga . sorang masok tandas , semua masok tandas . hahaha . lepas tu , tidur bertiga dalam 2 katil . ta nak sempit plak . tapi kenangan terindah bagi aku walaupun hadapi hari2 yang memenatkan dekat sane .

hampir setiap minggu ade quiz dan baru2 ney aku hadapi QUIZ KIMIA , PRA UPS SC COMP , KIMIA AND BIOLOGY . asal boleh jawab , aku jawab . hahahaha . dan minggu ney merupakan minggu terakhir aku balik rumah . ouh tidak , mesti aku HOMESICK gile2 punye sebab dah biase balik tiap2 minggu . ta pe la , lepas UPS nanti , aku lah orang pertama berdiri di depan pintu utama dengan penoh kegembiraan nak balik rumah . hahahaha . okay dah cukup . nextweek aku ada QUIZ KIMIA LAGI . aku ta tahu berapa banyak lecturer tu nak buat QUIZ . untung badan jadi rakyat MATRIKULASI SELANGOR ney . haha . bye .
Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment