Saturday, September 3, 2011

test october

terus terang , hati ney berat jea nak hadapi esok . yela , siapa la nak berjauhan dengan family kan . lepas ney , aku tak boleh balik tiap2 minggu dah . lecturer biology dah bagi amaran awal2 dekat aku plus lagi bape minggu jea aku nak hadapi final exam yang teramat penting untuk mase depan aku di Matrik tu . nak raye tahun ney pun aku tak ade mood . di pagi raya orang gelak , aku diam jea . bila orang tanye gua berape lame cuti , gua terase macam nak shoot jea kepala dorang *okay 18xs .

bulan sepuluh nanti ibu ayah nak pergi menunaikan kewajipan sebagai orang islam iaitu Haji . berat hati ney nak melepaskan ibu ayah pergi nanti . bila aku dengar jea dorang disenaraikan dalam rombongan jemaah haji tu , hati aku mula sebak dan aku mula terkenang kan ape la akan terjadi pada aku dan adik beradik aku selama 44 hari ayah ibu dekat sane . aku ta pe lagi , sebab aku semesti nye di Banting tapi siapa nak jage b'wan dengan nadya . hurm alhamdulilah , dorang dah besar . aku pecaya b'wan boleh jage kteowng sebaik mungkin sebab dye sorang la satu2 nye anak lelaki dlm keluarga ney dan dye anak yang sulung . aku mendoakan agar ibu dan ayah selamat pergi dan balik dan tenang hati dan fikiran apabila berada disana . Amin .

btw , tadi selepas balik dari Serendah , aku ajak siblings ku pergi T.S . haaaaa alasan nak cari kasut sukan dengan beg tapi sebenar nye nak pergi kedai MY STAR nak beli barang SuJu , U-kiss , kim hyun joong semua tapi at last aku dapat barang2 SuJu dgn Kim Hyun Joong jea . sobsob .




okay , gambar byk ta clear . camera hp canggih memang gituuwwww . hahahhaaa . 

erm hampir enampuluh hingget habis tadi . yeee tahu , obsessssss ! tapi ade gua kesah kowng nak ckp gua macam tu . JELESSSS LEEEWWW TUUU . hehe ta pe la , gua lebih rela suke minat syg cinte dengan artis daripada dowk berharap , tunggu dan bertepuk sebelah tangan dalam realiti hidup yang sudah semesti nye tak akan mengembira kan aku . buat aku lagi gelisah dan buat aku ta fikir belaja buat ape . baik macam ney , lagi best . XD dah bye ! selamat hari raya maaf zahir dan batin . entry ney special utk SEPTEMBER sahaje sbb lepas ney dah ta update dah untuk bulan ney . MALASSSS ~ heee XD
Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment