Friday, October 7, 2011

gatal sekejap

hari ney merupakan hari yang paling gembira untuk aku . selepas jea kelas BI , keluar jea dari library dengan mengiringi kelaparan di hujung perot , teros amek beg dan gerak ke cafe orion . cafe orion merupakan tempat mamat2 jea tapi disebabkan dunia tiada sempadan , minah2 pun boleh makan dekat cafe ney . tapi selepas pukul 7 malam , tak boleh da . setiap kali aku lalu jea depan orion , cafe tu dipenuhi dengan minah2 jea . mamat2 semua tenggelam . mane pergi nye kaum ADAM ney ? membutakah ? hahaa .

okay balik cerita tadi , kite orang pun gerak la kea orion . sesampai nye kami disana , teros letak beg , amek duit then teros beli makanan . banyak gila lauk yang menaik kan nafsu makan aku . haaihhh tergoda mak . hahahahhaha XD . then lepas beli makanan , duduk la bersebelahan meja dengan classmate aku yang lain . kire 2 meja la . start kite orang makan , start la kite orang punye group discussion about people yang lebih sedap anak telinga dengar adalah GOSSSSIPP TIMEE . tapi aku rase ta de la gossip mane , cume banyak cerita pasal jodoh masing2 la . alhamdulilah , selepas aku sebot jea perkataan 'JODOH' , teros jodoh aku datang masok menjejaki cafe orion . O.M.JAAYYY . cooooolll gileee kowt . sorang2 masok orion . lepas tu , nampak abg beg oren plak sgt handsome kowt . muka ala2 korean . tanya budak lelaki kelas aku , dorang ta sempat nak tengok yang mane aku maksud kan . jadi sampai sekarang la aku masih tertanye2 nama abg beg oren tu . yang aku tahu , dye asrama ______________ . heh XD . akan aku skodeng lagi next week . hehe :) 

selase 11.10.11 ney ade muet speaking dan yang paling good news sekali , aku merupakan CANDIDATE A . gempak ta ? haaaaaa ~ so wish me luck guys :D

Kalau suka,Sila La Like

3 comments:

  1. amboi2..leh tahan gk adk sdara ak nih eh..bgus2 hehehe...da ada jodoh umpewnyew hehhee...cayalah shera huhuh

    ReplyDelete
  2. wwwaahhh..!!!
    mcm ad cte terbaru je ni..??
    mcm nk taw story jew...
    spe kah JEJAKA yg kwn ak sowg ni idamkan..??
    huhuu....
    btw GOOD LUCK okay sayang..:)
    imissyousomuch..
    kalau dah dpt JEJAKE TAMPAN 2,jgn lupe bgtaw ak..
    huhuhuhuu....
    nnti ak tompang bhgie jugak..;D

    ReplyDelete
  3. mira : HEHEHE nanti kalau jadi , aku mesti story dkt kau . heee rindu kau gile2 jgk . nanti aku akan pasti kan cuti kali ney aku jumpe kau . ta kire ! hehee

    ReplyDelete