Friday, March 30, 2012

sekian lama


assalammualaikum :)


fuuuuuuuuuhhhh berhabok gile . sumpah da lame tak hadap blog ney haaa . busy gile dengan tutorial yang kena siap on time semua . ney pun update post pun sebab nak bagi tahu , 3 minggu lagi saya final exam . jadi pada siapa yang baca post saya yang tak berapa nak best ney hehee , doakan saya dapat jawab exam dengan dipermudahkan dengan izin ALLAH . amin . hopefully dapat buat yang terbaik untuk last semester ney . then nak rehat secukup2 nye dekat rumah sampai bulan 9 hahaha . yang paling penting , target nak UPM . ibu ayah pun berharap sangat aku dapat masuk UPM . yela , parent mane yang sanggup berjauhan dengan anak mereka kan . harap2 sangat dapat masuk UPM dan dapat keputusan yang bagos dan cemerlang sekali . AMIN . doakan saya yeee rakan2 :) nanti dah start cuti , akan saya selalu update ini blog . jangan risau hehehe
Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment