Friday, April 27, 2012

only 3 story

alhamdulilah matrik dah habis . sekarang tunggu result keluar jea . harap2 lepas supaya aku dapat masok UNI yang aku impikan selama ney . hari terakhir dekat matrik kelmarin , sangat menyedihkan bagi aku . aku hilang roomate2 kesayangan aku , aimi dan alya . plus classmate2 aku yang selalu buat aku gembira dan berjaya buat aku tak berhenti bercakap setiap hari dah tak ada dalam hidup harian aku . aku rindu nak dengar suara alya , aimi yang bajet cool hehe , aku rindu nak dengar mak nenek umarah membebel dekat telinga aku setiap hari dan aku rindu nak tengok telatah husna bila dye dalam keadaan kelam kabut . kenangan yang tak akan aku lupa kan sampai bila2 . thanks husna for your special picture that you give me last day . tadi baru aku teringat nak tengok . maaf sangat2 :( take a good care semua . sayang korang semua . jangan lupa kenangan kita semua eh . ade jodoh lagi , kita akan jumpa lagi . insyaAllah . :')

abg senyum , orang yang tak pernah aku lupa untuk tengok setiap hari . bila cuti jea , mesti buat aku frust sebab tak dapat tengok dye . sekarang ta tahu nak cakap benci kea ta sebab sekarang dah habis matrik , lepas ney dah tak jumpa dye dah . seronok dapat tengok dye gelak setiap hari . sampai satu masa aku rase benda yang tak lawak pun tapi bila tengok dye gelak , aku pun nak gelak dan tersenyum . haaihh kuat betol jampi dye ney . akhir sekali , maaf untuk sesuatu perkare dan take a good care abg senyum . terima kasih sebab kehadiran abg senyum membuat kan aku semangat lagi nak melalui hari2 yang berikut dekat matrik . :')

for someone ,
good luck .
i know you can do it . do the best okay :)
Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment