Tuesday, May 29, 2012

rezeki

lama nye tak update blog ney . haaiiihh susah betol nak dapat mood ber'blog-ing' ney .
plus aku ta tahu nak cerita pasal ape . hari ini ALHAMDULILAH result okay dan insyaAllah dapat masuk UPM . doa banyak2 harap dapat . hari ini first time tengok ayah ibu senyum dengan keputusan aku . yelah , dorang tak expect pun aku dapat pointer sampai mcm tu sekali . result aku ta de la dapat 4 flat dan ta de la ketahap yang 3.5 bagai tp alhamdulilah la . mungkin usaha aku study selama ini sikit jea thats y result dapat tu jea . ape2 , aku bersyukur kepada Allah atas rezeki yang telah Dia berikan kepada aku . terima kasih juga pada ayah ibu , bwan and nadya semua yang selama ney tak putus2 sokong aku yang otak bengapsss neeeyy . haha . k bai ;)
Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment