Tuesday, May 29, 2012

special thank you

yeeesss ! aku rindu gilee dekat kau , deng ! walaupun rumah dekat , tapi kita tak jumpe pun .
aku dengar2 kau dah pergi PLKN dan tu buat aku kecewa dgn kau . 
kau tak ckp dkt aku pun :(
aku rindu zaman kita dekat matrik .
kau selalu teman aku study , menggila dgn aku ,
makan sama2 , tdoe sama2 , bangon sama2 . semua sama lah . 
budak aras mesti jeles dgn kita . teringat kawan2 kau ckp kita ney 'sweeeett' hahahaa . 
sweet2 tu la aku rindu sangat dekat kau lyaa :')
love you lyaa <3

umarah & sayyid .
korang awesome ! korang berjaya buktikan dekat orang lain , walaupun korang sibok dengan
dating korang tapi korang still boleh score yang terbaik untuk semester 2 .
i'm so proud of you guys . 
honestly , aku sayang korang . 
aku harap korang kekal eeeehhh sampai bila2 . 
suke tengok korang bersama . yeee sampai kadang2 aku jadi mangsa teman korang dating bagai . hahaha

husna , name diberi . kau dengan aku rapat since semester 2 .
terkejot kan kita boleh rapat sangat ! hehe
tu pun sebab dah ditakdirkan kita bersama dan aku sangat bersyukur ade kawan mcm kau .
kau layan jea otak aku . muka selenga jea kita ney . hehe
aku harap kau tak lupa kenangan kita :D
sayang husna . hopefully kita dapat jumpe sebelom masok degree heee ;)

umarah : aku sayang kau sangat2 doe . teringat kita rapat mase awal semester 2 . haha
terima kasih banyak2 umar sebab kau dah tolong aku belaja selama aku berada dekat matrik . kadang2 aku menyesal sangat baru rapat dengan kau time semester 2 . kenapa tak semester 1 lagi kan ?
kalau tak , aku dah pandai macam kau dah . hahaha . seronok kawan dengan kau walaupun kadang2 kau buat aku menyinge dengan kau . tak boleh lupa la muka kau yang blur tu . selamat pandai :)

Bika and ryn . 
ryn : adik aku sejak aku tahu dye lahir bulan tujuh dan lambat 3 hari jea dari aku .
kau sangat blur dan itu buat aku suka kacau kau . suara kau manja , macam budak2 hahaha
bika : minah sewel . satu kepala jugak dengan aku ney . ade jea kita nak gelak setiap hari . berimaginasi lebih la kate kan . tapi sejak nak final hari tu , kau cepat tacink boleh ? tension aku tapi last2 aku tahu , kita memang tak boleh berpisah sebab kau sayang aku sangat2 kan ? hahahaa XD


kawan2 yang wajib duduk sebaris dekat dalam kuliah . 
thanks syira (tudung putih) yang selalu jage tempat aku dengan husna . sayang kau :)

cinda and mo'on : hahaha kawan aras yang sangat cool ! syg korang ! :D
jangan lupa kita pernah menjadi ahli karipap lambung dan jangan lupa , kita pernah buat video ramai2 dan jangan lupa aku lah raja yang selalu menyinggah bilik kau , cindaaa ! hahahaa .


Kalau suka,Sila La Like

No comments:

Post a Comment